نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کاهش سرعت لپ تاپ سونی

با گذشت زمان، لپ‌ تاپ سونی‌ می ‌توانند مقداری از زیپ خود را در زمانی که تازه از جعبه خارج شده بودند، از دست بدهند. برخی از اینها طبیعی است، زیرا سیستم مورد نیاز برای نرم افزار افزایش می یابد در حالی که سخت افزار شما ثابت می ماند. با این حال، اگر با کاهش سرعت لپ تاپ سونی شدید، ممکن است با رم خود مشکل داشته باشید، فضای کافی در هارد دیسک خود ندارید یا ممکن است به یک بد افزار روی لپ‌ تاپ خود مبتلا شده باشید.

رم عامل مؤثر در کاهش سرعت لپ تاپ سونی

هارد دیسک لپ تاپ سونی شما حافظه دائمی آن است، در حالی که رم آن حافظه موقتی برای اجرای برنامه ها است. اگر لپ تاپ رم کافی برای مدیریت تمام برنامه هایی که در حال اجرا هستید نداشته باشد، متوجه خواهید شد که عملکرد لپ تاپ سونی شما کند می شود و احتمالاً دچار اختلال می شود. این به این دلیل است که اگر رایانه شما در RAM خود فضایی برای ذخیره داده های یک برنامه ندارد، باید منتظر بماند تا اتاق باز شود. می‌ توانید برنامه‌ های کمتری را همزمان اجرا کنید یا حافظه ‌های رم را به لپ ‌تاپ خود اضافه کنید.

فضای هارد دیسک علت کاهش سرعت لپ تاپ سونی

در حالی که رایانه شما ممکن است فقط از هارد دیسک برای ذخیره سازی دائمی استفاده کند، برای اینکه به راحتی کار کند به هارد دیسک شما نیاز دارد که فضای خالی داشته باشد. وقتی هارد دیسک شما حداقل چند گیگابایت رایگان نداشته باشد، لپ تاپ سونی شما زمان بیشتری می برد تا بخش های موجود برای نوشتن داده ها را پیدا کند. اگر هارد دیسک شما تقریباً پر است، سعی کنید فایل های ناخواسته یا غیر ضروری را حذف کنید تا مقداری فضا آزاد شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فن لپ تاپ سونی

برنامه های کاربردی راه اندازی

هرچه لپ تاپ شما برنامه های بیشتری را همزمان اجرا کند، احتمال اینکه به محدودیت های سخت افزاری خود برسید و سرعت کامپیوتر خود را کاهش دهید بیشتر می شود. علاوه بر برنامه ‌هایی که شخصاً راه ‌اندازی می‌ کنید، لپتاپ سونی شما هر بار که به حساب خود وارد می ‌شوید، به ‌طور خودکار تعدادی اپلیکیشن و خدمات را راه‌ اندازی می‌ کند. اگر رایانه شما تعداد زیادی از این برنامه ها را راه اندازی می کند، ممکن است سرعت لپ تاپ شما را کم کند. می‌ توانید با فشار دادن «Command-R» و سپس تایپ «msconfig» در کنار «Open:» در پنجره‌ ای که ظاهر می ‌شود، ببینید لپ ‌تاپ شما به طور خودکار چه چیزی را راه ‌اندازی می‌ کند. روی دکمه “OK” کلیک کنید. سپس می ‌توانید روی تب «Startup» کلیک کنید و علامت کادر کنار هر برنامه یا سرویسی را که نمی‌ خواهید یا نیاز ندارید، بردارید.

بد افزارها

نرم افزارهای مخرب نیز می توانند منابع سیستم را بخورند. ویروس ‌ها می‌ توانند چرخه‌ های CPU را برای اهداف خود کاهش دهند، که باعث می ‌شود کامپیوتر شما بدون برجای گذاشتن اثری آشکار، کند شود. مکان یابی و حذف بد افزار با اسکنر ویروس می تواند هم از حریم خصوصی شما محافظت کند و هم منابع سیستم را آزاد کند تا از کاهش سرعت لپ تاپ سونی جلوگیری کند.

.

مقالات مرتبط:

تعمیر wifi لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =