نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فارسی کردن کیبورد لپ تاپ سونی

یکی از اولین و ضروری ترین کارهایی که باید بعد از نصب ویندوز روی لپ تاپ انجام دهید، فارسی کردن کیبورد لپ تاپ است؛ چراکه اگر کیبورد لپ تاپتان را فارسی نکنید، عملا نمی توانید هیچ کار تایپی در سیستم خود انجام دهید. برای انجام این کار هم می توانید زبان فارسی را هنگام نصب ویندوز به سیستم اضافه کنید و هم می توانید از کنترل پنل برای فارسی کردن کیبورد خود استفاده کنید. برخی از کاربران فراموش می کنند هنگام نصب ویندوز زبان فارسی را اضافه کنند به همین دلیل با مشکل فارسی نشدن کیبورد لپ تاپ خود مواجه می شوند. اگر شما هم از این دست از کاربران هستید، می توانید از طریق کنترل پنل اقدام به فارسی کردن کیبورد لپ تاپ سونی کنید. در ادامه این مطلب نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مراحل فارسی کردن کیبورد لپ تاپ سونی

اول از همه باید برید به سراغ کنترل پنل (Control Panel) سیستم. برای این کار می توانید در کادر جستجو منوی استارت در ویندوز عبارت Control Panel  را تایپ کنید.

زمانی که وارد کنترل پنل سیستم خود می شوید امکان دارد گزینه هایی که در این صفحه وجود دارند را یا به صورت Large Icon مشاهده کنید یا به صورت Small Icon. اگر حالت نمایش کنترل پنل در سمت راست بالای این پنجره بر روی Large Icon قرار داشت آن را بر روی Small Icon قرار دهید.

سپس به قسمت تنظیمات زبان یعنیLanguage  بروید. در این حالت کافی ست از قسمت Clock, Language, and Region  روی گزینه Add a Language کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صدا دادن فن لپ تاپ

در این مرحله از فارسی کردن کیبورد لپ تاپ سونی در صفحه Add a language به دنبال گزینه زبان فارسی باشید. برای اینکه بتوانید سریع تر زبان فارسی را پیدا کنید باید از منوی Group languages by  گزینه Writing system را انتخاب کنید تا زبان فارسی براتون بالا بیاد.

اکنون روی گزینه “فارسی” دبل کلیک کنید تا به ویندوزتان اضافه شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =