نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E

از جمله خدماتی که در نمایندگی لپ تاپ سونی به متقاضیان ارائه می شود، تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونیVAIO Fit 15E است. چنانچه شما نیز از کاربران این لپ تاپ هستید، میتوانید جهت سرویس و تعمیر آن به نمایندگی سونی مراجعه کرده و نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام نمایید. لپ تاپ VAIO Fit 15E از جمله لپ تاپ های رده متوسط سونی است. پردازنده Core i5 اینتل، 4 گیگابایت رم DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی از مهمترین مشخصات سخت افزاری این دستگاه می باشد. همچنین وجود پورت های متعدد در لپ تاپ سونی باعث افزایش کاربری آن شده است.

دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری ورودی و خروجی صدا و پورت شبکه Ethernet از جمله پورت های تعبیه شده در این دستگاه می باشند. با این همه، لپ تاپ فوق می تواند در اثر عواملی همچون آب خوردگی، افتادن از ارتفاع، نوسان برق و کارکرد بالا دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. هر یک از قطعات این دستگاه ممکن است نیاز به سرویس، ترمیم یا تعمیر پیدا کنند. مادربرد، هارد، گرافیگ، رم، کیبورد، صفحه نمایش و فلت از جمله مهمترین قسمت هایی هستند که میزان خرابی آنها بیش از سایر قسمت ها می باشد و حجم بیشتری از تعمیرات لپ تاپ را به خود اختصاص داده اند. در ادامه ی مطلب تعمیر برخی از اجزای لپ تاپ VAIO Fit 15E را بررسی می کنیم.

تعمیرات تخصصی هارد لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E

هارد لپ تاپ به دلیل اینکه محل ذخیره سازی اطلاعات بوده و کاربر مدام از طریق آن اطلاعات را خوانده و یا ذخیره می کند، از بخش های فعال دستگاه به شمار می رود. بنابراین، کارکرد بالای هارد ممکن است در دراز مدت باعث فرسودگی و خرابی آن شود. همچنین عواملی مانند ضربه خوردن، نوسان برق و آب خوردگی نیز در خرابی هارد تأثیرگذارند. تحت تأثیر این عوامل ممکن است با سوختن برد هارد ، خرابی هد و موتور و یا بدسکتور شدن هارد مواجه شوید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد دکمه Pause Break در کیبورد

این خرابی ها، تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E را برای شما به همراه دارند. در واحد تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی، جهت تعمیر هارد لپ تاپ از روش های نرم افزاری و سخت افزاری استفاده می شود. در وهله اول تمامی اطلاعات بازیابی شده و از آنها بک آپ گرفته می شود. در مراحل بعد با جراحی و کالبد شکافی هارد، مشکلات آن برطرف می گردد.

تعمیرات کیبورد لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E

کنده شدن کلیدهای صفحه کلید، شکستگی برد کیبورد، کار نکردن کلیدها و یا گیر کردن آنها حین کار، از مهمترین مشکلاتی است که ممکن است کیبورد لپ تاپ VAIO Fit 15E با آنها مواجه شود. تعمیر کیبورد لپ تاپ سونی یکی از تعمیرات حساس لپ تاپ می باشد چراکه به دلیل ظرافت کلیدها نیازمند دقت بالایی بوده و به تجهیزات خاصی نیاز است.

این موضوع سبب شده تا حتی در برخی مواقع امکان تعمیر کیبورد وجود نداشته یا اینکه هزینه ای برابر با تعویض کیبورد داشته باشد. بنابراین در چنین شرایطی برای تعمیرات لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E و رفع مشکل کیبورد بهتر است صفحه کلید تعویض شود.

فلت و تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E

آنچه که باعث انتقال تصویر از مادربرد و گرافیک به LCD لپ تاپ می شود فلت است. فلت در واقع یک کابل متشکل از مدارهای الکتریکی است که انعطاف پذیر بوده و مسیر حرکت آن از کنار یا داخل لولای لپ تاپ می باشد. بنابراین به دلیل خم شدن این قسمت، حساسیت و آسیب پذیری در فلت بسیار بالا است. هرگونه ضربه در این محل یا شکستن لولا باعث پارگی یا شکستگی فلت شده و باعث بروز مشکل در دریافت تصاویر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   برداشتن حالت Hibernation لپ تاپ

در این شرایط برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی VAIO Fit 15E فلت مورد بررسی دقیق قرار گرفته و چنانچه دچار پارگی، سوختگی یا اتصالی نشده باشد آن را تعمیر می کنند. توجه داشته باشید چنانچه کابل پارگی داشته یا در مدار آن اتصالی وجود داشته باشد در این صورت فلت تعویض می شود.

مقالات مرتبط:

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =