نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سوسو زدن نمایشگر لپ تاپ سونی شما، نه تنها باعث حواس پرتی می شود بلکه می تواند به این معنی باشد که یک مشکل سخت افزاری ایجاد شده است. عیب یابی علت دقیق سوسو زدن نمایشگر لپ تاپ سونی می تواند چالش برانگیز باشد، اما علت ممکن است چیزی جزئی مانند شل شدن کابل باشد.

علت سوسو زدن نمایشگر لپ تاپ سونی

بررسی برد اینورتر برای رفع سوسو زدن لپ تاپ سونی

برد اینورتر برق لامپ نور پس زمینه لپ تاپ سونی را تأتعمیرمین می کند. این کار را با تبدیل جریان AC به DC انجام می دهد. اگر برد اینورتر کوتاه شود یا از کار بیفتد، ممکن است باعث سوسو زدن صفحه لپ تاپ سونی شما شود.

تنظیم لامپ نور پس زمینه

لامپ نور پس زمینه نور را به صفحه LCD یا LED لپ تاپ سونی می رساند. صفحه نمایش لپ تاپ سونی های LCD معمولا از نور پس زمینه CCFL استفاده می کنند، در حالی که صفحه نمایش های LED از نور پس زمینه LED استفاده می کنند. اگر لامپ نور پس زمینه از کار بیفتد یا کابل برق برد اینورتر به طور ایمن وصل نشده باشد، ممکن است صفحه لپ تاپ سونی شما سوسو بزند.

کابل شل دلیل مشکل سوسو زدن لپ تاپ سونی

اگر اتصال بین قطعات امن نباشد، صفحه لپ تاپ سونی شما می تواند سوسو بزند. ساده ‌ترین راه برای آزمایش کابل ‌های شل این است که به آرامی صفحه لپ ‌تاپ سونی را باز و بسته کنید و در عین حال ببینید که آیا این باعث سوسو زدن کم یا زیاد می ‌شود یا خیر. اگر بتوانید صفحه نمایش را در زاویه ای قرار دهید که در آن سوسو نمی زند، این نشان دهنده خوبی است که ممکن است اتصال کابل لپ تاپ سونی شما شل باشد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بروزرسانی صحیح درایورهای لپ تاپ

تعویض یا تعمیر کردن قطعات برای رفع سوسو زدن لپ تاپ سونی

هنگامی که تشخیص دادید که سوسو زدن نمایشگر لپ تاپ سونی شما به دلیل اینورتر یا نور پس زمینه معیوب می باشد یا کابل آن شل شده است، می توانید قطعه را تعویض کنید یا اتصال را تعمیر کنید. سازندگان معمولاً توصیه می‌ کنند که باید لپ ‌تاپ سونی را برای تعمیر به تعمیرگاه بیاورید، اما اگر مطمئن هستید که خودتان می‌ توانید این کار را انجام دهید، از وب ‌سایت سازنده بازدید کنید تا مستندات مربوط به روش را بررسی کنید.

مقالات مرتبط:

افزایش طول عمر با خارج کردن باتری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 14 =