نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما روی یک پروژه بزرگ روی رایانه خود کار می کردید، و ناگهان رایانه شما خاموش شد. در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چگونه و چرا این اتفاق افتاد؟ اگر هرگز چنین حوادثی را تجربه نکرده اید یا چیزی نشنیده اید، ممکن است ارزیابی وضعیت برای شما دشوار باشد. اگر لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که مشکلی در کار بدون درز آن وجود دارد. از خرابی سخت افزار، مشکلات برق، یا نفوذ بدافزار، ممکن است نتیجه هر چیزی باشد. این مقاله پنج نکته ضروری برای رفع خاموش شدن ناگهانی رایانه شما را پوشش می دهد. همچنین دارای یک روش کارآمد برای بازیابی اطلاعات ذخیره نشده به دلیل این نقص فنی است.

5 نکته برای تعمیر لپ تاپ سونی که ناگهان خاموش می شود و دوباره روشن نمی شود

اگر لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شد و دوباره روشن نشد، به این معنی است که سیستم شما دچار مشکل سختی شده است. ممکن است بخواهید لپ تاپ سونی یا لپ تاپ خود را از نظر منبع مشکل بررسی کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، عوامل متعددی ممکن است مسئول باشند. لیست زیر پنج نکته را پوشش می دهد که می تواند مشکل را حل کند.

نکته 1: سیم برق را بررسی کنید

گاهی اوقات حل مشکل آسان تر از حدس و گمان ما است. لپ تاپ سونی شما به طور ناگهانی خاموش می شود و دوباره روشن نمی شود می تواند نتیجه احتمالی کابل برق معیوب باشد. می توانید از یک مولتی متر برای آزمایش مدار باز بالقوه استفاده کنید. اگر اتصال الکتریکی کافی وجود داشته باشد، مولتی متر بوق می زند، در غیر این صورت احتمالاً به این معنی است که سیم های برق معیوب هستند. در این صورت بهتر است سیم های برق را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر wifi لپ تاپ سونی

نکته 2: اتصال را از ایستگاه اتصال قطع کنید

اغلب وقتی لپ تاپ خود را به هر ایستگاه اتصال سازگار متصل می کنید، مشکل فنی ایجاد می کند که منجر به خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شما می شود. اگر پلاگین های سخت افزاری را به پورت E لپ تاپ خود متصل کرده اید، ممکن است بخواهید آن را حذف کنید تا بررسی کنید که آیا لپ تاپ شما راه اندازی می شود یا خیر.

نکته 3: باتری را خارج کرده و دوباره وصل کنید

اگر مدت زیادی است که از همان باتری لپ‌ تاپ خود استفاده می ‌کنید، مشکلی در باتری ایجاد می ‌شود. اگر لپ ‌تاپ شما بعد از خاموش شدن ناگهانی راه ‌اندازی نمی ‌شود، ممکن است بخواهید باتری را خارج کنید، در صورت لزوم گرد و غبار آن را بردارید و باتری را دوباره وصل کنید. اگر هنگام اتصال به لپ‌ تاپ، باتری به ‌طور تصادفی با پورت هماهنگ نبود، ممکن است با جدا کردن و وصل مجدد آن مشکل حل شود.

نکته 4: برق لپ تاپ سونی را تخلیه کنید

یکی از راه های موثر برای روشن کردن لپ تاپ سونی/ لپ تاپ، تخلیه برق است. این فرآیندی است که در آن تمام شارژ ساکن (نیروی کک) در دستگاه الکترونیکی خود را تخلیه می‌ کنید. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید تا بدانید چگونه برق لپ تاپ سونی/لپ تاپ را تخلیه کنید.

مرحله 1: از آنجایی که لپ تاپ شما راه اندازی نمی شود، تمام کابل ها را از لپ تاپ جدا کنید.

مرحله 2: اکنون باتری لپ تاپ را خارج کنید.

این مطلب را از دست ندهید   فعال کردن تاچ پد لپ تاپ سونی

مرحله 3: روی کلید پاور ضربه بزنید و 20 ثانیه نگه دارید. دکمه را رها کنید تا نیروی کک تخلیه شود.

مرحله 4: همه کابل ها را دوباره به لپ تاپ خود وصل کرده و آن را روشن کنید.

شما می توانید همین روند را برای لپ تاپ سونی نیز دنبال کنید.

نکته 5: سخت افزار بد

دستگاه ‌های سخت‌ افزاری خراب یا خراب می‌ توانند لپ تاپ سونی شما را مجبور به خاموش شدن ناگهانی کنند. می توانید از Device Manager برای شناسایی منبع خطا و عیب یابی مشکلات دستگاه در حالت ایمن استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 2 =