نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه اندازی نورتون360 در لپ تاپ

هنگامی که راه اندازی نورتون360 لپتاپ سونی به کندی اجرا می شود، اغلب عملکرد کل لپ تاپ سونی شما را تا زمانی که برنامه به طور کامل بارگیری شود کاهش می دهد. شما می توانید برنامه آنتی ویروس را به طور کامل غیرفعال کنید، اما این باعث می شود لپ تاپ سونی شما آسیب پذیر و در معرض حمله قرار گیرد. کمی تعمیر و عیب یابی هارد دیسک معمولاً می تواند مشکل شما را بدون متوسل شدن به هزینه پشتیبانی فنی گران قیمت و بدون آسیب پذیری لپ تاپ سونی شما حل کند.

برنامه ها و خدمات راه اندازی نورتون360 در لپتاپ سونی

اگر همزمان با بوت کردن لپ تاپ سونی، نورتون 360 به کندی راه اندازی می شود، احتمالاً لپ تاپ سونی شما دارای برنامه ها و سرویس های زیادی است که می خواهند همزمان راه اندازی شوند. از ابزار MSConfig برای حذف برنامه ها و خدمات غیر ضروری از فرآیند راه اندازی استفاده کنید. روی دکمه Start کلیک کنید، “msconfig” را تایپ کنید و “Enter” را فشار دهید. از اینجا، روی تب Startup کلیک کنید و علامت کادرهای کنار برنامه ‌هایی را که نمی‌ خواهید به ‌طور خودکار راه ‌اندازی شوند، بردارید. تغییرات شما دفعه بعد که کامپیوتر خود را بوت کنید اعمال می شود.

آغاز نورتون 360 لپ تاپ سونی

مسائل سخت افزاری کامپیوتر راه اندازی نورتون360 لپتاپ سونی

اگر لپ تاپ سونی شما حداقل الزامات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای Norton 360 را برآورده نمی کند، ممکن است برنامه بسیار کند بارگیری شود – یا اصلاً شروع نشود. اگر از Windows Vista، Windows 7 یا Windows 8 روی لپ تاپ سونی خود استفاده می کنید، نورتون نیاز دارد که لپ تاپ سونی شما دارای یک پردازنده 1 گیگاهرتز باشد. نورتون همچنین نیاز دارد که لپ تاپ سونی شما دارای 256 مگابایت رم و 300 مگابایت فضای موجود در هارد دیسک باشد. اگر لپ تاپ سونی شما از حداقل الزامات فراتر رود، Norton 360 سریع ‌تر بارگیری و کار می ‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل گیر کردن لپ‌تاپ سونی روی صفحه راه‌اندازی مجدد ویندوز 10 چیست

حذف فایل های موقت برای راه اندازی نورتون360 لپتاپ سونی

حذف فایل های موقت ویندوز می تواند سرعت بارگذاری Norton 360 را افزایش دهد. ویندوز دائماً در حال نوشتن فایل ها بر روی هارد دیسک شما است و فایل های موقت قدیمی را روی هارد دیسک شما باقی می گذارد مگر اینکه آنها را پاک کنید. این کار کامپیوتر شما را کند می کند و بار گذاری و اجرای نورتون 360 را کند می کند. می توانید از منوی System Tools به ابزار Disk Cleanup دسترسی داشته باشید یا می توانید به صورت دستی فایل های موقت را از کادر محاوره ای Run حذف کنید.

پاک کن نورتون پاور

Norton Power Eraser یک برنامه رایگان است که توسط Norton ارائه شده است تا به شما در حذف بد افزار ها از لپ تاپ سونی شما کمک کند که ممکن است مانع از شروع صحیح نورتون 360 شود. برای شروع اسکن کامپیوتر شما، برنامه پس از نصب نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر شما دارد. این محصول باید با احتیاط زیاد استفاده شود زیرا ممکن است به طور تصادفی برنامه های قانونی را برای حذف برچسب گذاری کند.

مقالات مرتبط:

کاربرد پاور در لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =