نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات لپ تاپ سونی وایو S

لپ تاپ سونی وایو S سری جدیدی از لپ تاپ هاست که توسط شرکت سونی عرضه شده است. این اولین بار است که شرکت سونی اقدام به تولید سری S می کند. قبل از این تنها شاهد سری SB لپ تاپ وایو سونی بودیم. شرکت سونی در طراحی این لپ تاپ ظرافت و کارایی را گنجانده است و بار دیگر شرکت سونی در عرصه تولید لپ تاپ خوش درخشیده است.

تعمیر هارد لپ تاپ سونی

 این لپ تاپ به راحتی می تواند با لپ تاپ 13.3 اینچی اپل برابری داشته باشد و تنها نقص این لپ تاپ نبود کارت گرافیک قوی است. در این مطلب قصد داریم امکانات و ویژ گی های این لپ تاپ را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات طراحی و بدنه لپ تاپ سونی وایو S

برای ساخت بدنه از ظرافت خاص و ویژه ای استفاده شده است. بدنه ی این لپ تاپ از آلیاژ منیزیم استفاده شده است همچنین این آلیاژ از استحکام زیادی برخوردار است. وزن یک کیلوگرمی و ضخامت این لپ تاپ بسیار مناسب است و شما بدون نگرانی می توانید لپ تاپ را به آسانی حمل نمایید.

در رابطه با کیبورد نیز به گونه ای طراحی شده است که بدون خستگی دست به راحتی می توانید مطالب خود را تایپ نمایید. لپ تاپ سونی طی عملکردی هوشمندانه لولاها را به گونه ای طراحی کرده که این لولا ها ار سطح زمین بلند شده و به صفحه کیبورد شیب مناسبی می دهد تا هنگام نوشتن به مچ دست فشار زیادی وارد نشود.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل داغ شدن لپ تاپ سونی

تاچ پد نیز در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین این تاچ پد مانند سری های قبل بسیار کوچک بوده است. تاچ پد حساسیت بالایی داشته اما کوچک بودن آن باعث می شود تا شما مجبور به خرید یک ماوس در کنار لپ تاپ خود باشید.

بهتر است بدانید که لپ تاپ سونی وایو S فاقد حسگر اثر انگشت است.

صفحه نمایشگر لپ تاپ سونی وایو S

صفحه نمایشگر 13.3 اینچی، عرض 13 اینچی ، عمق 8.8 اینچی و بلندای 0.9 اینچی صفحه نمایشگر را تکمیل می کند. ویژگی های این صفحه نمایشگر به این صورت است که از فناوری Full HD با کیفیت بالا استفاده شده است. در این لپ تاپ صحفه نمایشگر مات می باشد و نور را منعکس نمی کند. نمایشگر وایو S لمسی نیست.

وبکم

برای برقراری ارتباط تصویری وجود وبکم بسیار ضروری است به همین دلیل لپ تاپ ها در بالای صفحه نمایشگر خود از وبکم استفاده می کنند. کیفیت دوربین وبکم یک مگاپیکسل بوده که دارای حسگر CMOS می باشد. به همین دلیل تصاویر و فیلم برداری ها با کیفیت مناسبی تولید و ارائه می شوند.

بلندگو های بکار رفته در این لپ تاپ نیز در بالای کیبورد و دو عدد می باشد. همچنین تولید صدا نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی می توانید از صدای لپ تاپ در اتاق های کوچک استفاده نمایید.

پورت ها لپ تاپ سونی وایو S

پورت ها در لپ تاپ به منظور ایجاد اتصال لپ تاپ با دستگاه های دیگر تعبیه شده است. به راحتی می توانید اطلاعات خود را از طریق این پورت ها با دستگاه های دیگر در ارتباط قرار دهید. نکته ی اصلی که این لپ تاپ را متمایز کرده است این است که با وجود ضخامت نازک این لپ تاپ درگاه های شبکه LAN و VGA در این لپ تاپ قرار گرفته شده است. علاوه بر این سه درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI و یک کارت خوان SD نیز در این لپ تاپ قرار دارد.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی نورتون360 در لپتاپ سونی

وجود پورت USB نیز در این لپ تاپ دیده می شود در نتیجه شما می توانید از این طریق گوشی و دوربین و … را به راحتی از طریق لپ تاپ شارژ نمایید.

سخت افزار و پردازنده های لپ تاپ سونی وایو S

وظیفه ی پردازنده ها سرعت انجام برنامه ها می باشد. پردازنده ها مانند قلب لپ تاپ ها و سیستم ها عمل می کنند. هرچه پردازنده از قدرت بیشتری برخوردار باشد در نتیجه سرعت انجام برنامه ها و باز شدن آن ها نیز بالاتر خواهد بود. در لپ تاپ وایو از Core i5 و رم 8 گیگابایت استفاده شده است. پس بدون دغدغه ای به راحتی می توانید برنامه ها را باز و اجرا نمایید. (با سرعت و نبود هنگی و کندی). نقطه ی ضعف سری S نبود تراشه های گرافیک است در نتیجه شما نمی توانید بازی های سنگین و پر کیفیت را اجرا نمایید.

باتری لپ تاپ سونی وایو S

لپ تاپ سونی از جنس یون لیتیوم است و این سری از لپ تاپ های سونی به راحتی می تواند 9 ساعت مفید شارژدهی داشته باشد. اما اگر در صفحه ی مرورگر اینترنت هستید این میزان شارژدهی کاهش پیدا کرده و به 7 ساعت می رسد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =