نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه بررسی لپ تاپ سونی وایو پرو 11

در عصر مدرن کاربران به جای استفاده از کامپیوترها به سمت لپ تاپ ها گرایش پیدا کرده اند. سبک بودن و حمل نقل آسان این دستگاه دلیل این موضوع است. به همین دلیل برخلاف روندی که گوشی های همراه دارند (امروزه شرکت های سازنده ی گوشی های همراه سعی دارند که صفحه نمایشگر و  اندازه ی گوشی را در اندازه ای بزرگتر بسازند)، لازم است بدانید که شرکت های سازنده ی لپ تاپ ها در صدد ساخت لپ تاپ های کوچکتر و سبک تر می باشد. (برخلاف گوشی ها که صفحه نمایشگر و  اندازه ی آن ها بزرگ است) با توجه به گران ترین و لوکس ترین لپ تاپ ها که 11.6 تا 13.3 اینچ هستند به راحتی می توان این موضوع را فهمید. شرکت سونی نیز از این قاعده عقب نمانده است و در حال ساخت لپ تاپ های سبک تر و کوچکتر می باشد. لپ تاپ سونی وایو پرو 11 یکی از مدل های سبک و نازک شرکت سونی است. در این مقاله لپ تاپ سونی را مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی و ویژگی های لپ تاپ سونی وایو پرو 11

باریک ، کوچک و سبک وزنی سونی Vaio Pro 11 بخشی از ویژگی های طراحی این لپ تاپ به نظر می رسد. صفحه نمایشگر 11.2 اینچ عرض 7.8 اینچ با عمق 0.68 اینچ و وزن 900 گرم ویژگی های این لپ تاپ بسیار سبک، شیک و ظریف می باشد. بدون نگرانی می توانید این لپ تاپ را حمل نمایید. همچنین جنس بدنه نیز از فیبر کربن است که در سبک بودن لپ تاپ نقش به سزایی دارد. طراحی کیبورد نیز بسیار ظریف و هوشمندانه است و به راحتی می توانید با سرعت مطالب خود را تاسپ نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن لپتاپ سونی

صفحه نمایشگر لپ تاپ سونی وایو پرو 11

LCD تپ تاپ سونی با کیفیت  FULL HDو رزولوشن 1,920×1,080  به راحتی می تواند تصاویر، فیلم ها و بازی ها را با وضوح و کیفیت بالا، تنوع بالای رنگ ها و طبیعی بودن رنگ ها اجرا نماید. صرف نظر از فناوری ها ، صفحه نمایش برای دیدن فیلم و عکس واقعاً مناسب است.

رزولوشن آن 1,920×1,080 پیکسل و از فناوری IPS استفاده می کند و زوایای دید گسترده ای در طرفین ، بالا و پایین صفحه نمایش را می دهد. اندازه 11.6 اینچی صفحه نمایش برای برخی از کاربران کوچک به نظر برسد اما باید به این نکته توجه کنید که اندازه بسیار مناسب است و این اندازه برای لمس صفحه نمایش بسیار مفید و مناسب است.

وبکم

فناوری وبکم برای بقراری تماس تصویری بسیار ضروری است . در بالای صفحه نمایش لپ تاپ سونی وایو پرو 11 یک وبکم 1 مگاپیکسلی قرار دارد که از یکی از سنسورهای CMOS با نور پشتی Exmor R سونی استفاده می کند. این سنسور باعث می شود که حتی در شرایط نوری کم نیز قادر به تصویر برداری باشید. به راحتی تماس تصویری را به شکلی با کیفیت ارائه دهد. نکته ی بعد این است که به طور کلی بلندگو ها در لپ تاپ ها از کیفیت پایینی برخوردار است. در لپ تاپ سونی وایو پرو 11 نیز این کمبود کیفیت حس می شود همچنین زمانی که صدا را زیاد می کنید کیفیت به طور چشم گیری کاهش می یابد. می توانید برای بهبود صدا از هدفون یا اسپیکر خارجی استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   نصب ویندوز 10 بر لپ تاپ

پورت های لپ تاپ سونی وایو پرو 11

با توجه به نازکی لپ تاپ انتظار پورت های متنوع را نداشته باشید. در لبه های سمت چپ فقط ورودی برق قرار گرفته است. در لبه ی جلو شکاف کارت خوان SD و در سمت راست یک درگاه USB (برای شارژ گوشی دوربین و … می توانید از این قسمت استفاده نمایید)، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI ، پورت صوتی قرار دارد. همچنین لازم به ذکر است که این لپ تاپ از قابلیت NFC نیز برخوردار است و به راحتی می توانید تصاویر و فیلم ها را به صورت بی سیم به دستگاه های دیگر انتقال دهید.

با توجه به فضای محدود در طرفین Pro 11 ، مجموعه بندری کاملاً لاغر است. در حقیقت ، در سمت چپ چیزی جز ورودی برق پیدا نمی کنید. شکاف کارت SD در زیر لب جلوی لپ تاپ پنهان است و در سمت راست پورت های باقی مانده قرار دارد.

با این حال ، سونی یک درگاه USB را در کنار منبع تغذیه Pro 11 قرار داد ، جایی که شارژ دستگاه موبایل را بدون اتصال یکی از پورت های USB 3.0 لپ تاپ به شما امکان می دهد.

پردازشگر ها

اصولا وجود پردازشگر قوی در سیستم ها و لپ تاپ ها بسیار الزامی است. هرچه در سیستم از پردازنده ی قوی تری استفاده شده بود نتیجه ی آن سرعت در اجرا و باز کردن برنامه ها، بازی ها و فیلم ها می باشد. در این لپ تاپ از پردازنده ی  1.6GHz Intel Core i5-4200U، کارت گرافیک 1,748MB (Shared) Intel HD Graphics 4400، حافظه داخلی 128GB SSD استفاده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   بازنشانی کارخانه لپ تاپ سونی با F9
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =