نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ چگونه به وجود می‌آید؟ آیا تا به حال تحت “خطایی در هنگام پردازش درخواست شما رخ داده است؟” با کمک چند کلیک می توانید این خطای استاندارد را به طور موثر برطرف کنید. اینترنت بخشی از زندگی روزمره ما است و بروز این خطای ناگهانی هنگام پردازش درخواست ها در برنامه ها و مرورگرهای مختلف نگران کننده است. اما بدترین بخش این است که این متن خطا نشان نمی دهد که چه چیزی باعث آن شده است، و حل کردن مسائل را دشوارتر می کند.

با این حال، این خطا هنگام رسیدگی به یک عمل یا وظیفه خاص درخواست شده توسط سیستم یا کاربر، یک نقص یا مشکل را نشان می دهد. آیا به دنبال راه‌هایی برای رفع «خطایی در حین پردازش درخواست شما رخ داده است» این خطا هستید؟ به خواندن این راهنما ادامه دهید تا همه اطلاعات را به دست آورید!

ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ
ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ

چرا هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ می دهد

اینها دلایل اصلی بروز این خطا هنگام پردازش درخواست شما هستند:

  • داده های مرورگر خراب یا خراب شده: کوکی ها یا حافظه پنهان مرورگر خراب ممکن است منجر به این خطا و چند برنامه افزودنی شود. شما باید برنامه های افزودنی را غیرفعال کنید و این داده ها را به طور موقت حذف کنید.
  • ورودی نادرست کاربر: اگر جزئیات ناقص یا نادرست را در یک فرم وب وارد کرده باشید، ممکن است این خطا کاملاً ظاهر شود – تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح را وارد کرده اید.
  • خطاهای شبکه: شرایط ضعیف شبکه نیز ممکن است باعث ایجاد این پیام شود، از جمله مشکلات اتصال ضعیف با ارائه دهنده خدمات اینترنت شما.

5 رفع خطای رخ داده در حین پردازش

وقتی “خطایی در پردازش درخواست شما رخ داد” دیگر نباید زحمت بکشید! این 5 راه حل زیر را برای عیب یابی و رفع این خطا امتحان کنید. با این حال، اقدام به ویژگی های سیستم و خطای مربوطه بستگی دارد. قبل از ادامه راه حل های زیر، ابتدا از امنیت داده ها محافظت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عدم شناسایی USB در لپ تاپ سونی

قبل از اینکه بخواهید «خطایی در پردازش درخواست شما رخ داد» را برطرف کنید، ابتدا این ویدیو را تماشا کنید. جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

  • 00:35 – لپ تاپ سونی خود را مجددا راه اندازی کنید
  • 01:22 – تنظیم مجدد Winsock
  • 01:38 – تخلیه DNS
  • 01:58 – راه اندازی مجدد
  • 02:30 – نتیجه گیری

راه حل 1. مرورگر خود را تغییر دهید

اگر آخرین مرورگر وب شما با پیام های خطای خود زمان چالش برانگیزی را در اختیار شما قرار می دهد، استفاده از مرورگر دیگری یا تغییر آن تا زمانی که مشکل را برطرف کنید توصیه می شود. چندین مرورگر وجود دارند که حریم خصوصی شما را تحسین می کنند و بهترین جایگزین برای Google Chrome هستند.

ممکن است مرورگر خود را به Opera One تغییر دهید. موتور فوق مدرن کرومیوم آن این مرورگر را در بخش پایداری رتبه بالایی دارد. علاوه بر این، این مرورگر سبک وزن است و می توان آن را به صورت کاربردی و بصری از طریق افزونه ها تغییر داد. اگر کافی نیست، این مرورگر دارای VPN داخلی و مسدودکننده تبلیغات است.

ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ
ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ

راه حل 2. اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

اگر هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ داده است، بهترین اقدام این است که اتصال اینترنت خود را دوباره بررسی کنید. برای انجام این کار، به ویژه باید به جنبه های زیر توجه کنید:

  • باید اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعی اینترنت در منطقه شما وجود ندارد. می توانید جزئیات را از ارائه دهنده خدمات اینترنتی بپرسید یا به سایت آنها مراجعه کنید.
  • اگر قطعی برق وجود ندارد، زمان آن رسیده است که سخت افزار را جستجو کنید تا مطمئن شوید که خراب نیستند. شما باید تمام سخت افزارهای متصل به اینترنت، از جمله مودم، روتر، منبع برق اولیه و غیره را تأیید کنید. مطمئن شوید که سخت افزار به درستی و سالم کار می کند.
  • اگر سخت‌افزار به خوبی کار می‌کند، زمان آن رسیده است که اتصالات را جستجو کنید—همه چیزی که برای اطمینان از محافظت محکم کابل‌ها در پورت‌های مناسب نیاز دارید.
  • ممکن است بین Wi-Fi و دستگاه گیرنده فاصله بیشتری وجود داشته باشد. اما باید فاصله کمتری را حفظ کنید. در غیر این صورت، می‌توانید مستقیماً اینترنت را به لپ تاپ سونی شخصی خود متصل کنید زیرا سرعت بهتری نسبت به Wi-Fi دارد.
این مطلب را از دست ندهید   خاموشی ناگهانی لپ تاپ سونی

همچنین می‌توانید سایر وسایل الکترونیکی را که به سیگنال‌های Wi-Fi نفوذ می‌کنند، حذف کنید. هنگام انجام این کار، وای فای را روی یک سکوی مرتفع نصب کنید تا دستگاه ها بتوانند به راحتی اتصالات را دریافت کنند.

چرا دوربین لپ تاپ بعد مدتی از کار افتاده و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد؟ یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع تمیز نکردن به موقع لپ تاپ است. سرویس ماهیانه می‌تواند مشکلات لپ تاپ شما را کاهش دهد. برای آشنایی بیشتر با مشکلات دوربین لپ تاپ و چگونگی رفع آن‌ها بهتر است به مقاله « علت اصلی کار نکردن دوربین لپ تاپ سونی » مراجعه کنید.

راه حل 3. صفحه وب را بازخوانی کنید

هر زمان که از هر صفحه وب بازدید می کنید، اگر داده ها ذخیره نشده باشند، ممکن است به فکر تجدید صفحه باشید. برای تازه کردن صفحه وب مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1. روی دکمه «رفرش» شیفت کلیک کنید. در حالی که دکمه refresh را در نوار آدرس مرورگر وب خود فشار می دهید، باید با زدن Shift و کلیک کردن روی آن به اجبار از سرور به روزرسانی کنید.

مرحله 2. اگر کاربر مرورگر اینترنت اکسپلورر هستید و می خواهید تاریخچه اینترنت مرورگر را بازیابی کنید، باید کلید “Ctrl” را نگه داشته و دکمه refresh را فشار دهید.

مرحله 3. اگر کاربر Google Chrome در لپ تاپ سونی شخصی ویندوزی هستید، می توانید کلیدهای “Ctrl + F5” را با هم فشار دهید.

بسیاری از کاربران لپ تاپ سونی های شخصی کارایی روش ها را ثابت کرده اند. اگر علاقه مند به حل این مشکل هستید، آن را در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید!

این مطلب را از دست ندهید   صفحه سیاه ویندوز 10 پس از به روز رسانی
ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ
ایجاد خطا در هنگام پردازش درخواست شما در لپ تاپ

راه حل 4. پسوند HTTPS Everywhere را غیرفعال کنید

پروتکل HTTPS داده های شما را رمزگذاری می کند و از حریم خصوصی شما محافظت می کند، اما هر وب سایتی از HTTPS پشتیبانی نمی کند. برای تجاوز به این محدودیت، چندین کاربر روی افزونه های مرورگر شخص ثالث، به عنوان مثال، HTTPS Everywhere حساب می کنند. این افزونه وب سایت ها را وادار می کند تا از پروتکل HTTPS به جای HTTP استفاده کنند. برخی از وب‌سایت‌ها از پروتکل HTTPS پشتیبانی نمی‌کنند، و با استفاده از این پروتکل اجباری، ممکن است هر زمان که بخواهید «خطایی در پردازش درخواست شما رخ داد» ظاهر شود.

اما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای حل این مشکل، غیرفعال کردن برنامه افزودنی HTTPS Everywhere برای سایت‌هایی است که این مشکل را ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر، ممکن است افزونه را از مرورگر حذف کنید، که ممکن است این مشکل را حل کند.

راه حل 5. گواهی SSL را حذف کنید

دریافت گواهینامه SSL جدید بهترین راه حل دیگر در صورتی است که “هنگام پردازش درخواست شما خطایی رخ داده باشد.” یا “خطایی در حین آماده سازی نصب رخ داده است” کاربران گزارش داده اند که پس از حذف و ایجاد مجدد گواهی امنیتی، مشکل حل می شود. علاوه بر این، گواهینامه های خاص فقط یک سال طول می کشد. بنابراین، باید به صورت دستی SSL های منقضی شده را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع لپ تاپ با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی در تهران در ارتباط باشید. در مقاله های بعدی همراه ما باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + هجده =