نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در زیر فهرستی از لپ تاپ سونی های سخت افزاری توصیه شده ما برای به روز رسانی است. به‌روزرسانی درایورهای رایانه و سایر به‌روزرسانی‌ها می‌تواند مشکلات را حل کند، عملکرد را بهبود بخشد و پایداری رایانه شما را افزایش دهد. شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ در این مقاله قرار داده شده است.

شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ

شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ و به روز رسانی بایوس

شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ به روز رسانی بایوس کامپیوتر فقط زمانی باید انجام شود که مشکل سازگاری با سخت افزار خود دارید یا احساس می کنید سخت افزار کامپیوتر شما آنطور که باید کار نمی کند. بازدید از سازنده رایانه یا صفحه سازنده مادربرد به شما امکان می‌دهد ببینید آیا به‌روزرسانی‌های بایوس برای مادربرد شما موجود است یا خیر و چه چیزی را برطرف می‌کند.

درایورها و سیستم عامل درایو CD یا DVD

به روز رسانی درایورهای درایو نوری (CD-ROM، CD-R، CD-RW، DVD) ممکن است عملکرد آن را بهبود بخشد. توصیه می کنیم برای دریافت لیستی از سازندگان و صفحات به روز رسانی درایور آنها از صفحه درایورهای CD ما دیدن کنید تا آخرین درایورها را دریافت کنید.

برخی از تولیدکنندگان ممکن است به‌روزرسانی‌های میان‌افزار را برای درایوهای CD خود نیز در دسترس داشته باشند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار، مشکلات مربوط به سخت‌افزار را که ممکن است با درایو CD با آن مواجه شوید، حل می‌کند، مانند ناتوانی در خواندن برخی از سی‌دی‌ها یا ممکن است کد منطقه در درایو DVD خود را به‌روزرسانی کنید.

برخلاف به‌روزرسانی درایور، این به‌روزرسانی‌ها فقط باید برای کاربرانی انجام شود که با مشکلات سخت‌افزاری درایوهای خود مواجه هستند. بیشتر به‌روزرسانی‌های میان‌افزار از طریق صفحه درایور CD سازنده قابل دسترسی هستند، برای فهرستی از این پیوندها به صفحه درایورهای CD مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ارور  Reboot and Select Proper Boot Device 

کنترل کننده ها

برای شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ به روز رسانی به جدیدترین درایورهای کنترلرهای رایانه به قابلیت اطمینان آنها و درایوهای متصل به آنها کمک می کند. اگر از لپ تاپ سونیی جدا از مادربرد رایانه خود استفاده می کنید، صفحه درایورهای کنترلر را برای لیست تولیدکنندگان و درایورها ببینید. اگر از یک مؤلفه جداگانه استفاده نمی کنید، کارت کنترل ممکن است با نصب آخرین درایورها برای مادربرد شما به روز شود. این درایورها را می توان از مادربرد یا سازنده کامپیوتر OEM تهیه کرد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه درایورهای مادربرد مراجعه کنید.

نمایش درایورها و شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ

برخلاف سایر لپ تاپ سونی‌های سخت‌افزاری، لپ تاپ سونی‌های نمایشگر مانند مانیتور رایانه یا صفحه‌نمایش‌های صفحه تخت اغلب به‌طور خودکار توسط سیستم عامل شناسایی و تنظیم می‌شوند. اگر به دنبال درایور ویدیو هستید، بخش درایورهای کارت گرافیک زیر را ببینید.

درایورهای صفحه کلید

مگر اینکه صفحه کلید کامپیوتر شما حاوی کلیدهای خاصی باشد، صفحه کلید شما نباید به درایور نیاز داشته باشد و باید توسط سیستم عامل راه اندازی شود.

درایورهای ماوس

مگر اینکه از یک ماوس منحصربفرد با دکمه‌ها، چرخ‌ها یا سایر ویژگی‌های خاص استفاده کنید، درایور لازم نیست. ماوس باید به طور خودکار توسط سیستم عامل راه اندازی شود.

درایورهای مودم

برای شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ به روز رسانی درایورهای مودم کامپیوتر می تواند قابلیت اطمینان مودم را بهبود بخشد و ممکن است سرعت را بهبود بخشد. توصیه می کنیم از صفحه درایورهای مودم ما دیدن کنید تا لیستی از سازندگان و صفحات به روز رسانی درایور آنها را برای دریافت آخرین درایورها مشاهده کنید.

برخی از تولیدکنندگان مودم همچنین ممکن است به‌روزرسانی‌های میان‌افزاری داشته باشند که مودم را برای پشتیبانی از استانداردهای جدید، مانند V.90 یا اصلاح مشکلات سخت‌افزاری مودم، ارتقا می‌دهند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار تنها در صورتی باید انجام شوند که سازنده رایانه یا مودم به شما توصیه کند مودم را به‌روزرسانی کنید یا اگر فکر می‌کنید به‌روزرسانی میان‌افزار مشکل شما را اصلاح می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع کد خطای پشتیبان گیری ویندوز

هنگام به‌روزرسانی میان‌افزار مودم، مطمئن شوید که از یک به‌روزرسانی میان‌افزار طراحی‌شده برای مودم خود استفاده می‌کنید. به روز رسانی سیستم عامل با نسخه نادرست ممکن است باعث شود مودم دیگر کار نکند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار معمولاً از طریق صفحه درایورهای مودم نیز در دسترس هستند.

خرابی لپ تاپ

درایورهای مادربرد، سیستم عامل و به روز رسانی

به روز رسانی درایورهای مادربرد کامپیوتر یا چیپست مادربرد به سازگاری، قابلیت اطمینان و عملکرد کمک می کند. همچنین می تواند برای سایر سخت افزارهای نصب شده در رایانه مفید باشد. برای لیستی از پیوندهای درایورهای چیپست مادربرد و صفحات درایور سازنده مادربرد، به صفحه درایورهای مادربرد مراجعه کنید.

درایورهای کارت شبکه

برای شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ به روز رسانی یا نصب آخرین درایورها برای کارت شبکه رایانه ممکن است به قابلیت اطمینان کارت شبکه در رایانه کمک کند. برای فهرستی از درایورهای کارت شبکه رایانه، به فهرست درایورهای شبکه ما مراجعه کنید.

برخی از سازندگان کارت شبکه نیز ممکن است به‌روزرسانی‌های میان‌افزاری داشته باشند که مشکلات سازگاری یا سایر مشکلات سخت‌افزاری را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها فقط در صورتی باید انجام شوند که سازنده کارت شبکه یا رایانه شما به‌روزرسانی را توصیه کند. این به‌روزرسانی‌ها از طریق صفحه درایورهای شبکه سازنده نیز در دسترس هستند.

درایورهای چاپگر

به روز رسانی یا نصب آخرین درایورهای چاپگر رایانه ممکن است به قابلیت اطمینان و سازگاری چاپگر کمک کند. فهرستی از درایورهای چاپگر رایانه در صفحه درایورهای چاپگر ما موجود است.

درایورهای رسانه قابل جابجایی

به روز رسانی یا نصب آخرین درایورها برای یک لپ تاپ سونی رسانه قابل جابجایی، مانند درایو نوار، ممکن است به قابلیت اطمینان لپ تاپ سونی رسانه قابل جابجایی کمک کند. فهرستی از درایورهای رسانه قابل جابجایی رایانه در صفحه درایورهای رسانه قابل جابجایی یا نوار درایو ما موجود است.

این مطلب را از دست ندهید   کند شدن سرعت لپ تاپ سونی

درایورهای اسکنر

به روز رسانی یا نصب آخرین درایورهای اسکنر ممکن است به قابلیت اطمینان و سازگاری اسکنر کمک کند. فهرستی از درایورهای اسکنر رایانه در صفحه درایورهای اسکنر ما موجود است.

درایورهای کارت صدا

برای شناسایی بروزرسانی درایورهای لپ تاپ به روز رسانی یا نصب آخرین درایورهای کارت صدا به سازگاری، قابلیت اطمینان و عملکرد کارت صدا کمک می کند. فهرستی از درایورهای کارت صدای کامپیوتر در صفحه درایورهای کارت صدای ما موجود است.

درایورهای ویدئو

به روز رسانی یا نصب آخرین درایورهای کارت گرافیک به سازگاری، قابلیت اطمینان و عملکرد کارت گرافیک کمک می کند. فهرستی از درایورهای کارت گرافیک رایانه در صفحه درایورهای کارت گرافیک ما موجود است.

برخی از سازندگان کارت گرافیک نیز ممکن است به‌روزرسانی‌های میان‌افزاری داشته باشند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار ممکن است مشکلات مربوط به سازگاری کارت گرافیک را برطرف کند یا سایر مشکلات سخت‌افزاری را حل کند. به‌روزرسانی‌های میان‌افزار تنها در صورتی باید انجام شوند که سازنده کارت گرافیک یا رایانه شما به‌روزرسانی را توصیه کند. این به‌روزرسانی‌ها از طریق صفحه درایورهای شبکه سازنده نیز در دسترس هستند.

بیشتر بدانید: دلایل روشن نشدن لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =