نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه ها و علائم سوختن هارد لپ تاپ سونی

شنیده شدن صدای کلیک از لپ تاپ، بهم ریختن نام پوشه ها و فایل ها، ناپدید شدن فایل ها و پوشه ها و باز نشدن فایل ها، همه از علائم سوختن هارد لپ تاپ سونی هستند. اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در لپ تاپ خود مواجه شده اید، لازم است بدانید که هارد سیستم شما دچار مشکل شده است. در این حالت نباید سیستم خود را کوچکترین دستکاری بکنید.

شنیدن صدای کلیک از علائم سوختن هارد لپ تاپ سونی

یکی از رایج ترین علائم سوختن هارد لپ تاپ، شنیده شدن صدای کلیک از لپ تاپ است که به صدای کلیک مرگ معروف است. درواقع منشا اصلی شنیده شدن چنین صدایی از لپ تاپ، به این دلیل است که هد هارد که وظیفه خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی هارد را برعهده دارد، دائم سعی دارد که پروسه خواندن و نوشتن اطلاعات را انجام دهد؛ اما به دلیل آسیب دیدگی هارد با شکست مواجه می شود و درنهایت صدای کلیک به طور مرتب از لپ تاپ شنیده می شود.

بهم ریختن نام پوشه ها و فایل ها از علائم سوختن هارد لپ تاپ سونی

مشکل دیگری که نشان می دهد هارد لپ تاپ آسیب دیده است، بهم ریختن نام پوشه ها و فایل های لپ تاپ است. اکثر اوقات این مشکل به دلیل بدسکتور شدن هارد به وجود می آید اما منظور از بدسکتور شدن هارد چیست؟ درواقع هارد از بخش های مختلفی تشکیل شده است که به هر یک از آن ها یک سکتور گفته می شود. زمانی که هر یک از بخش های هارد یا هر یک از سکتورهای هارد به دلیل بروز نوسان برق، استفاده بیش از حد و وارد شدن ضربه دچار آسیب دیدگی شده باشد، اصطلاحا گفته می شود هارد بدسکتور شده است.

این مطلب را از دست ندهید   علت خطای خاموش بودن دستگاه هنگام بروزرسانی

ناپدید شدن فایل ها و پوشه ها

یکی دیگر از رایج ترین علائم سوختن هارد لپ تاپ، ناپدید شدن فایل ها و پوشه های شما به صورت خودکار است. اگر زمانی که به سراغ لپ تاپتان رفتید با مشکل ناپدید شدن فایل ها و پوشه هایی که در گذشته به راحتی به آن ها دسترسی داشتید و از آن ها استفاده می کردید، مواجه شدید باید به سلامت هارد لپ تاپ خود شک کنید.

باز نشدن فایل ها نشانه ای از سوختن هارد

و اما آخرین موردی از علائم سوختن هارد لپ تاپ سونی، باز نشدن فایل ها است؛ به گونه ای که وقتی به سراغ فایل ها و پوشه هایی که قبلا به راحتی آن ها را باز می کردید می روید، هر چقدر تلاش می کنید تا آن ها را باز کنید با ارورهای متعددی مواجه می شوید و نمی توانید آن ها را باز کنید.

مقالات مرتبط:

خرابی سیستم عامل لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =