نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه های تعویض باتری لپ تاپ سونی

هیچ چیز به اندازه باتری معیوب نمی تواند روی تجربه لپ تاپ سونی شما تاثیر بگذارد. از مشکل در شارژ شدن تا گرم شدن بیش از حد و موارد دیگر، چند علامت مشخص وجود دارد که باید به دنبال آن باشید که عملکرد نادرست باتری بر عملکرد لپ ‌تاپ سونی شما تأثیر بگذارد. برای کمک به تشخیص سریع مشکل CPR، 6 تا از نشانه های تعویض باتری لپ تاپ سونی را گردآوری کرده است.

6 نشانه تعویض باتری لپ تاپ سونی

در حالی که بهتر است برای تشخیص مشکلات لپ تاپ سونی خود با یک متخصص مشورت کنید، احتمالاً می توانید با علائم خرابی باتری زیر، مقصر را محدود کنید.

باتری کم یکی از نشانه های تعویض باتری لپ تاپ سونی

یکی از واضح ‌ترین نشانه ‌هایی که ممکن است زمان ارزیابی مجدد باتری لپ ‌تاپ سونی شما باشد این است که باتری لپ ‌تاپ سونی خیلی زودتر از قبل از بین می ‌رود. به طور متوسط، یک شارژ کامل بسته به برنامه های مورد استفاده باید حدود شش ساعت یا بیشتر انرژی تولید کند. اگر لپ ‌تاپ سونی شما به سختی از چند ساعت گذشته است، احتمالاً نشانه‌ ای است که باتری نیاز به تعویض دارد.

مشکلات غیرمنتظره برق از نشانه های تعویض باتری لپ تاپ سونی

در حالی که ایراد های گاه به گاه ممکن است همیشه نشان دهنده مشکلات باتری نباشد، حتماً توجه داشته باشید که لپ تاپ سونی چند وقت یکبار خاموش می شود. اگر Mac یا رایانه شخصی شما به طور غیر منتظره خاموش می شود، به خصوص پس از شارژ اخیر، احتمالاً می توانید تصور کنید که باتری معیوب علت آن است. سعی کنید لپ تاپ سونی خود را دوباره شارژ کنید، اما اگر مشکل ادامه داشت ممکن است شارژ باتری شما برای همیشه تمام شود.

این مطلب را از دست ندهید   منابع تغذیه لپ تاپ سونی

شارژ آهسته

علاوه بر مشکلات ناشی از شارژ، اگر لپ تاپ سونی شما بسیار کند شارژ شود، ممکن است یک علامت هشدار نیز باشد. یک باتری لپ تاپ سونی سالم به سرعت شارژ می شود و با جدا شدن از شارژر، قدرت خود را حفظ می کند. اگر لپ‌ تاپ سونی شما با سرعت حلزون شارژ می ‌شود، یا حتی بدتر از آن، فقط در صورت اتصال به پریز شارژ می ‌شود، ممکن است لازم باشد باتری لپ ‌تاپ سونی خود را تعویض کنید.

گرم شدن بیش از حد

تمامی لپ تاپ سونی ها به گونه ای طراحی شده اند که در حین استفاده خود را خنک کنند و گرمای اضافی را از بین ببرند. اگر متوجه شدید که لپ‌ تاپ سونی شما داغ است، احتمالاً باتری شما خیلی سخت کار می ‌کند و نمی‌ تواند خودش را خنک کند. اغلب، یک لپ تاپ سونی بیش از حد داغ نیز پر سر و صدا خواهد بود، زیرا فن های داخلی برای خنک کردن گجت اضافه کار می کنند. توجه: برای جلوگیری از آسیب بیشتر، همیشه لپ ‌تاپ سونی خود را از برق بکشید و در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه، استفاده از آن را متوقف کنید.

سن بالا از نشانه های تعویض باتری لپ تاپ سونی

در حالی که گزینه های بسیار خوبی برای طرفداران رایانه های شخصی در بازار وجود دارد، هیچ لپ تاپ سونی برای همیشه طراحی نشده است. اگر با مشکل برق دستگاه خود مواجه هستید، ممکن است به دلیل قدیمی بودن آن باشد. به طور کلی، باتری لپ تاپ سونی پس از 1-2 سال یا 300-400 چرخه شارژ مشکل ساز می شود. اگر لپ ‌تاپ سونی شما قدیمی ‌تر است، باتری شما احتمالاً با مدت زمان قرضی کار می‌ کند و آماده تعویض است.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن لپ تاپ سونی

گزارش سیستم

علاوه بر مشکلات عملکرد، بیشتر لپ‌ تاپ سونی از قبل به فناوری برای بررسی سلامت کلی خود مجهز شده‌اند. برای کاربران ، انتظار داشته باشید که در صورت نیاز به سرویس، هشدار سرویس باتری دریافت کنید. برای کاربران ویندوز، تهیه گزارش باتری برای بررسی سلامت باتری خود را در نظر بگیرید. بسته به پیام های لپ تاپ سونی خود، می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا زمان تعویض باتری لپ تاپ سونی شما فرا رسیده است یا خیر.

اگر مطمئن هستید که باتری معیوب ریشه مشکلات لپ تاپ سونی شماست، با کارشناسان CPR تماس بگیرید! تکنسین های ما در تعمیرات کامپیوتر برای انواع مدل ها و مدل ها به خوبی تبحر دارند. نزدیکترین فروشگاه CPR خود را در اینجا پیدا کنید تا شروع کنید.

مقالات مرتبط:

سلامت باتری لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =