نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ چگونه انجام می‌شود؟ آیا تا به حال با مشکلی در ویندوز 11 مواجه شده‌اید که فکر کنید ممکن است مجبور شوید ویندوز 11 را مجدداً نصب کنید؟ نه تنها یک فرآیند خسته کننده است، بلکه به معنای نصب مجدد همه چیز است. در عوض، می‌توانید بازیابی سیستم ویندوز 11 را انتخاب کنید.

همچنین، توجه داشته باشید که چند کار وجود دارد که بازیابی سیستم نمی تواند انجام دهد. فایل های پاک شده را بازیابی نمی کند. فقط فایل های سیستم و چند فایلی که بخشی از System Restore هستند را رفع می کند. System Restore فقط لپ تاپ سونی شما را به آخرین تنظیمات پایدار باز می‌گرداند. بنابراین، در این مقاله، نحوه استفاده از System Restore در ویندوز 11 و بازیابی فایل های پاک شده ای که ممکن است در حین بازیابی سیستم از دست داده باشید را به شما نشان خواهیم داد.

بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ
بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ

توضیحات کامل در مورد مزایای بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ

ویندوز دارای یک عملکرد برجسته System Restore است که به شما امکان می دهد لپ تاپ سونی را به تاریخ قبلی یا به حالت اولیه یا اولیه آن بازیابی کنید و اگر اشتباهی اتفاقی افتاد، فایل ها و تنظیمات سیستم را بازیابی کنید. به عنوان مثال، اگر برخی از برنامه ها را از ویندوز 11 حذف کرده اید و لپ تاپ سونی شما به دلیل حذف ناخواسته برخی از برنامه های سیستم با مشکلات ناگهانی مواجه شده است، می توانید به سرعت لپ تاپ سونی خود را به حالت عملکردی بازگردانید.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد دکمه Pause Break در کیبورد

اگر اینترنت پس از تغییر فایل Hosts در ویندوز 11 از کار افتاد، می توانید از System Restore در ویندوز 11 برای بازگرداندن لپ تاپ سونی خود به تاریخ قبلی استفاده کنید. در این موارد، ابزار System Restore به سرعت لپ تاپ سونی شخصی ویندوز 11 شما را به حالت عملکردی بازیابی می کند.

برای کسب اطلاعات در زمینه بازیابی تاریخچه حذف شده گوگل کروم پیشنهاد می‌کنیم مقاله « آموزش بازیابی تاریخچه حذف شده در Chrome Windows 10 » را مطالعه کنید.

بازیابی اطلاعات قبل از بازیابی سیستم ویندوز 11

EaseUS Data Recovery Wizard یک برنامه جامع، قوی و قابل اعتماد است که به کاربران کمک می کند فایل های حذف شده تصادفی را بازیابی کنند. این یک ابزار قابل اعتماد بازیابی اطلاعات با طیف گسترده ای از توابع است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود.

این می تواند محتوا، از جمله تصاویر، داده ها، اسناد و فیلم ها را بازیابی کند. این نرم افزار تضمین می کند که کاربران می توانند فایل ها، داده های خام و فرمت شده را بازیابی کنند و بر روی دستگاه های ذخیره سازی داخلی و خارجی کار می کند. برای بازیابی فایل های پاک شده از ویندوز 11 به راحتی می توانید این نرم افزار را دانلود کنید:

این برنامه همچنین دارای بسیاری از حالت های اسکن است که به شما کمک می کند تا داده ها را با کارایی بیشتری بازیابی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد آن را بررسی کنید:

  • بازیابی فایل ها پس از ریست فکتوری ویندوز 11 یا سیستم عامل های قدیمی تر ویندوز با ابزار بازیابی EaseUS امکان پذیر است.
  • فایل های PNG حذف شده را بازیابی کنید و از رایج ترین فرمت های فایل مانند JPEG، MP4، MOV، MP3 و غیره پشتیبانی کنید.
  • بازیابی فایل های از دست رفته پس از تبدیل سیستم های فایل مانند تبدیل FAT32 به exFAT، RAW به NTFS و غیره.
این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی نورتون360 در لپتاپ سونی
بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ
بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ

مراحل بازیابی سیستم ویندوز 11 لپ تاپ

بنابراین، مراحلی که می توانید برای بازیابی فایل های از دست رفته به دلیل مشکلات ویندوز 11 استفاده کنید، در زیر آورده شده است و می توانید از این نرم افزار بازیابی اطلاعات استفاده کنید:

توجه: برای تضمین شانس بالای بازیابی اطلاعات، نرم افزار بازیابی اطلاعات EaseUS را به جای دیسک اصلی که در آن فایل ها را گم کرده اید، روی دیسک دیگری نصب کنید.

مرحله 1. EaseUS Data Recovery Wizard را در لپ تاپ سونی ویندوز 11، ویندوز 10، ویندوز 8 یا ویندوز 7 خود راه اندازی کنید. پارتیشن دیسک یا محل ذخیره سازی که در آن داده ها را از دست داده اید را انتخاب کنید و روی “اسکن” کلیک کنید.

مرحله 2. این نرم افزار بازیابی شروع به اسکن دیسک برای یافتن همه فایل های گم شده و حذف شده می کند. هنگامی که فرآیند اسکن کامل شد، روی “Filter” > “Type” کلیک کنید تا انواع فایل های گم شده را مشخص کنید.

مرحله 3. پیش نمایش و بازیابی فایل های از دست رفته ویندوز. برای پیش نمایش فایل های اسکن شده می توانید دوبار کلیک کنید. سپس، داده های مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه “بازیابی” کلیک کنید تا آنها را در نقطه امن دیگری در لپ تاپ سونی شخصی یا یک دستگاه ذخیره سازی خارجی ذخیره کنید.

اگر این روش ها را دوست دارید، لطفاً از دوستان خود دعوت کنید تا مقاله را مطالعه و به اشتراک بگذارند، که ممکن است به دیگرانی که با مشکل مشابهی روبرو هستند کمک کند. من مطمئن هستم که برخی از آنها اطلاعات خود را از دست داده اند، که می تواند در آینده به آنها کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش VRAM در ویندوز 10

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ sony آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه عیب‌یابی و تعمیر انواع لپ تاپ هوشمند هستند. کافیست با آن‌ها در ارتباط باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =