نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کاهش دما علت خرابی سیستم عامل لپ تاپ سونی

هر لپ‌ تاپ سونی تحت شرایط متفاوتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و استرس‌ های متفاوتی دارد، چه از نظر محیطی و چه دیجیتال. کاهش عامل مهمی در بروز خرابی سیستم عامل لپ تاپ سونی محسوب می شود. بدون نگاه حرفه ای به مشکل خاص، تنها می توانید بهترین حدس را در مورد مشکل داشته باشید. یخ زدگی یک علامت عمومی خرابی است، خواه یک مشکل سخت افزاری (مانند حافظه ناکافی) باشد یا یک مشکل بد افزار.

اگر لپ‌ تاپ سونی شما از طریق تست خود آزمایی روشن (POST) اجرا می ‌شود اما سپس روی صفحه سیاه یخ می ‌زند، ممکن است با سیستم عامل خود مشکل داشته باشید. فایل های سیستم ممکن است توسط بدافزار یا خطای کاربر آسیب دیده باشند. می توانید سعی کنید در هنگام راه اندازی به پارتیشن سیستم لپ تاپ سونی خود دسترسی پیدا کنید، که به شما امکان می دهد سیستم خود را تعمیر و نصب مجدد کنید. این که چگونه کار می کند بستگی به سازنده لپ تاپ سونی شما دارد. در برخی از رایانه ها، کلید «Del» را در قسمت خاصی از تنظیمات فشار می دهید، در حالی که برخی دیگر از F10 یا F2 استفاده می کنند.

خرابی سخت افزاری سیستم عامل لپ تاپ سونی

یخ زدن در هنگام راه اندازی ممکن است نشانه ای از خراب شدن سخت افزار شما باشد. مشکلات هارد دیسک به داده ها آسیب می رساند و سیستم عامل شما را از بوت شدن باز می دارد. RAM یک مقصر رایج است که می تواند باعث مشکلات بوت شود. همانطور که در هارد دیسک شما، RAM ممکن است توسط بد افزار خراب شود یا به سادگی با افزایش سن دچار اختلال شود. می توانید از ابزارهای تشخیص حافظه برای بررسی رم خود استفاده کنید. یخ زدگی همچنین می تواند به دلیل گرمای بیش از حد مادربرد، منبع تغذیه ناکافی یا حتی از کار افتادن CPU باشد. برای تشخیص سخت افزار معیوب، ممکن است لازم باشد لپ تاپ سونی را توسط یک متخصص بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   به روز رسانی سیستم BIOS لپ تاپ

تداخل راه اندازی علت خرابی سیستم عمل لپ تاپ سونی

لپ ‌تاپ سونی‌ طوری طراحی شده ‌اند که در صورت وجود سی ‌دی، ابتدا از سی دی بوت شوند. با خروج اولترابوک ها بدون درایو نوری، اکثر تنظیمات بایوس را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که از درایو USB نیز بوت شود. اگر سی دی یا درایو USB در لپ تاپ سونی دارید که حاوی سیستم عامل نیست، ممکن است در حالی که لپ تاپ سونی شما سعی می کند فایل های بوت را پیدا کند، روی صفحه سیاه آویزان شوید. سی دی ها و درایوهای USB را حذف کنید، سپس راه اندازی مجدد کنید.

برنامه های مربوط به بروز خرابی سیستم عامل لپ تاپ سونی

اگر در حال پشت سر گذاشتن فرآیند بوت هستید اما با رسیدن ویندوز به دسکتاپ سونی، لپ تاپ سونی یخ می زند، احتمالاً مشکل مربوط به برنامه هایی است که در هنگام راه اندازی اجرا می شوند. ممکن است برنامه‌ هایی که در هنگام راه ‌اندازی فعال کرده ‌اید از حافظه زیادی استفاده می‌ کنند یا ممکن است بد افزاری داشته باشید که بلافاصله اجرا می ‌شود. می توانید سعی کنید لپ تاپ سونی را خاموش کنید و با نگه داشتن کلید F8 تا زمانی که گزینه های Advanced Boot را دریافت کنید، به حالت Safe Mode راه اندازی کنید. پس از وارد شدن به حالت ایمن، می ‌توانید با باز کردن «msconfig» و رفتن به تب startup، آنچه را که در هنگام راه ‌اندازی اجرا می‌ شود مدیریت کنید.

مقالات مرتبط:

این مطلب را از دست ندهید   رفع عدم شناسایی فلش توسط لپ تاپ

دلایل داغ شدن لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 12 =