نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازنشانی کارخانه‌ای ویندوز 10 چگونه انجام می‌شود؟ انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه به شما کمک می‌کند که اگر لپ تاپ سونی ویندوز 10 با خطاهایی مواجه شده باشد که از عملکرد صحیح آن جلوگیری می کند، آن را تعمیر کنید. چند راه برای انجام بازنشانی کارخانه ای برای ویندوز 10 وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از Command Prompt است. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه تنظیم مجدد ویندوز 10 از طریق Command Prompt بدانید، یاد خواهید گرفت.

بازنشانی کارخانه ای ویندوز 10
بازنشانی کارخانه ای ویندوز 10

گام های نخست برای بازنشانی سیستم شما در بازنشانی کارخانه ای ویندوز 10

ابتدا توضیح خواهیم داد که آیا بازنشانی کارخانه ای لپ تاپ سونی شما با استفاده از Command Prompt امکان پذیر است یا خیر. در مرحله بعد، کارهایی را که باید قبل از انجام بازنشانی انجام دهید، بیان می کنیم. از آنجا با دو روش برای ریست کردن ویندوز 10 آشنا خواهید شد. در قسمت نکات حرفه ای به شما آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از ابزار داخلی ویندوز 10 را ریست کنید.

آیا می توانم ویندوز 10 را از Command Prompt بازنشانی کنم

انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه در رایانه ویندوز 10 شما به رفع مشکلاتی که مانع از کارکرد دستگاه شما به طور مورد انتظار می شود، کمک می کند. به طور معمول، بازنشانی کارخانه به دنبال رفع مشکلات مربوط به حملات بدافزار، خطاهای دیسک، خرابی برنامه و سایر مشکلات مربوط به نرم افزار است.

در حین تنظیم مجدد کارخانه، سیستم رایانه شما همه فایل‌ها و برنامه‌ها را حذف می‌کند و ویندوز 10 را مجدداً نصب می‌کند. چند راه برای بازنشانی کارخانه‌ای ویندوز 10 وجود دارد. می توانید ویندوز 10 خود را از طریق Command Prompt به حالت کارخانه بازنشانی کنید. در بخش‌های بعدی این مقاله، نحوه بازنشانی رایانه‌ای که به‌طور غیرعادی عمل می‌کند، یاد خواهید گرفت.

این مطلب را از دست ندهید   پارتیشن بندی هارد لپ تاپ

چگونه می‌توان لپ تاپ را با استفاده از تنظیمات بایوس بازنشانی کرد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « نحوه بازنشانی کارخانه ای لپ تاپ سونی از بایوس » را مطالعه کنید.

قبل از انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه چه باید کرد

از آنجایی که بازنشانی به تنظیمات کارخانه قبل از نصب مجدد ویندوز، تمام داده‌ها و تنظیمات شما را پاک می‌کند، باید از تمام اطلاعات موجود در رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این تضمین می کند که می توانید پس از نصب مجدد سیستم عامل به فایل ها و برنامه های مهم خود دسترسی داشته باشید. EaseUS Todo Backup یکی از بهترین نرم افزارها برای پشتیبان گیری از رایانه شما قبل از انجام بازنشانی کارخانه است.

قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی تمامی فایل های مهم شما را در زمان نیاز دارد. می‌توانید برای دیسک‌ها یا پارتیشن‌های خود نسخه‌های پشتیبان ایجاد کنید و آن‌ها را روی یک هارد دیسک خارجی، ابر، درایوهای محلی، NAS یا شبکه ذخیره کنید.

این نرم افزار پشتیبان گیری با گزینه های پیشرفته مانند پشتیبان گیری افزایشی و دیفرانسیل نیز همراه است. ویژگی های اصلی پشتیبان گیری EaseUS Todo Backup عبارتند از:

  • ذخیره سازی پشتیبان چند مسیره
  • مدیریت ساده پشتیبان گیری
  • یک نسخه پشتیبان برنامه ریزی شده ایجاد کنید.
  • افزایش بهره وری پشتیبان.
  • پشتیبان‌گیری امن با محافظت از رمز عبور.

استفاده از برنامه EaseUS Todo Backup

لطفاً EaseUS Todo Backup را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید و قبل از شروع به تنظیم مجدد ویندوز 10 از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. مراحل شروع کار با این نرم افزار بسیار ساده است.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن باتری لپ تاپ

مرحله 1. برای شروع پشتیبان گیری، روی Select backup contents کلیک کنید.

مرحله 2. چهار دسته پشتیبان داده وجود دارد: فایل، دیسک، سیستم عامل و ایمیل.

مرحله 3. در سمت چپ، لیستی از فایل های محلی و شبکه را مشاهده خواهید کرد. انتخاب فایل‌هایی که قرار است از آنها نسخه پشتیبان تهیه شود، با گسترش دایرکتوری.

مرحله 4. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و مکانی را که می خواهید نسخه پشتیبان را در آن ذخیره کنید، انتخاب کنید.

در گزینه‌های پشتیبان‌گیری، روی گزینه‌ها کلیک کنید تا پشتیبان‌گیری را با رمز عبور رمزگذاری کنید، زمان‌بندی پشتیبان‌گیری را مشخص کنید، و انتخاب کنید که آیا پشتیبان‌گیری در یک رویداد خاص در طرح پشتیبان‌گیری شروع شود یا نه. انواع مختلفی از ویژگی‌های قابل تنظیم برای کاوش در دسترس شماست، و می‌توانید عملیات پشتیبان‌گیری را مطابق با نیازهای خاص خود تنظیم کنید.

بازنشانی کارخانه ای ویندوز 10
بازنشانی کارخانه ای ویندوز 10

مرحله 5. پشتیبان‌گیری‌ها را می‌توان روی یک دیسک محلی، در سرویس ابری EaseUS یا روی یک دستگاه ذخیره‌سازی متصل به شبکه (NAS) ذخیره کرد.

مرحله 6. EaseUS Todo Backup به مشتریان این امکان را می دهد که از داده ها در یک درایو ابری شخص ثالث یا فضای ذخیره سازی ابری خود شرکت نسخه پشتیبان تهیه کنند.

اگر می‌خواهید از اطلاعات خود در یک درایو ابری شخص ثالث نسخه پشتیبان تهیه کنید، Local Drive را انتخاب کنید، برای افزودن Cloud Device به پایین بروید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید.

همچنین می توانید از سرویس ذخیره سازی ابری خود EaseUS استفاده کنید. روی EaseUS Cloud کلیک کنید، با استفاده از حساب EaseUS خود یک حساب ایجاد کنید، سپس وارد حساب خود شوید.

این مطلب را از دست ندهید   نصب ویندوز 10 بر لپ تاپ

مرحله 7. برای شروع یک نسخه پشتیبان، Backup Now را انتخاب کنید. هنگامی که فرآیند پشتیبان گیری با موفقیت به پایان رسید، به شکل یک کارت در پانل سمت چپ ظاهر می شود. برای انجام کار پشتیبان گیری با جزئیات بیشتر، روی آن راست کلیک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =