نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تصویر لپ تاپ سونی زمینه تار دسکتاپ در سیستم ویندوز 8 ممکن است نشانه ای از وجود مشکل در تنظیمات نمایشگر دستگاه باشد. کاغذ دیواری دسکتاپ می تواند با جزئیات یا از نظر بصری چشمگیر باشد، به طوری که اگر مشکلی در وضوح وجود داشت، بلافاصله متوجه آنها خواهید شد. این مشکلات احتمالاً به دلیل مشکلات سازگاری ویندوز 8 با صفحه نمایش های با وضوح پایین تر ایجاد می شوند. که در این مقاله رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی انجام می شود.

افزایش وضوح برای رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی

برای رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی ویندوز 8 نیاز به رزولوشن حداقل 1024 در 768 پیکسل دارد. با این حال، به احتمال زیاد صفحه نمایش شما از وضوح بالاتری پشتیبانی می کند.

مانیتورهایی با وضوح بالاتر نسبت به اندازه صفحه نمایش تصویر لپ تاپ سونی واضح تری تولید می کنند. چشم انسان می‌تواند بی‌نظمی‌های بلوک‌مانند را در یک تصویر لپ تاپ سونی با وضوح پایین که در یک فضای دید بزرگ کشیده شده است، تشخیص دهد. پیکربندی مانیتور برای استفاده از وضوح بالاتر در صورت امکان ممکن است به رفع تصویر لپ تاپ سونی زمینه تار کمک کند.

اجرا Native Resolution

برای رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی مانیتورهای قدیمی CRT در تغییر وضوح بسیار خوب هستند. با این حال، مانیتورهای LCD فقط برای اجرا در وضوح خاصی طراحی شده اند. مانیتورهای LCD محتوای تصویر لپ تاپ سونی با وضوح پایین‌تر را مقیاس می‌دهند تا با صفحه‌های با وضوح بالاتر هماهنگ شوند، اما ممکن است تار به نظر برسند زیرا صفحه نمی‌تواند جزئیات تصویر لپ تاپ سونی را به طور یکنواخت تنظیم کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت خطای بررسی نکردن به‌روزرسانی ویندوز

به عنوان مثال، اگر مانیتور از وضوح 1920 در 1080 پشتیبانی کند، تصویر لپ تاپ سونی روی صفحه، از جمله کاغذ دیواری، بسیار تار به نظر می رسد، اما ویندوز 8 برای خروجی با وضوح 1366 در 768 پیکربندی شده است. تصویر لپ تاپ سونی با رزولوشن پایین تر باید تبدیل یا کشیده شود تا روی صفحه قرار بگیرد.

برای استفاده از تنظیمات اصلی، کارت گرافیک رایانه باید از وضوح اصلی مانیتور پشتیبانی کند، بنابراین به‌روزرسانی درایور گرافیک شما به آخرین نسخه ممکن است ناسازگاری‌ها را برطرف کند.

تنظیم رزولوشن

برای رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی وضوح مانیتور خود را از طریق منوی نمایش ویندوز 8 پیکربندی کنید. “تنظیمات” را از نوار Charms انتخاب کنید، “Change PC settings” را انتخاب کنید، گزینه “PC & devices” را باز کنید و سپس “Display” را انتخاب کنید. وضوح را با کشیدن مستطیل سیاه در امتداد نوار “Resolution” تنظیم کنید. ویندوز 8 با نمایش “(توصیه شده)” در کنار گزینه، وضوح اصلی مانیتور را نشان می دهد. برای تغییر وضوح به پیکربندی جدید، «اعمال» را انتخاب کنید.

بررسی تصویر لپ تاپ سونی مربوط به مشکلات

برای رفع تاری تصاویر لپ تاپ سونی قبل از سرزنش ویندوز 8 به دلیل تار بودن تصویر لپ تاپ سونی زمینه، مطمئن شوید که خود تصویر لپ تاپ سونی مقصر نیست. بر روی دسکتاپ کلیک راست کرده و از منوی زمینه، “Personalize” را انتخاب کنید و سپس “Desktop Background” را انتخاب کنید. تنظیم “موقعیت تصویر لپ تاپ سونی” را به “مرکز” تغییر دهید و سپس روی “ذخیره تغییرات” کلیک کنید تا تصویر لپ تاپ سونی زمینه بدون کشیده شدن آن نمایش داده شود.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی کار نکردن دوربین لپ تاپ سونی

اگر مانیتور با وضوح اصلی خود نمایش داده می شود و تصویر لپ تاپ سونی همچنان تار به نظر می رسد، مشکل در تصویر لپ تاپ سونی است، در این صورت می توانید تصویر لپ تاپ سونی زمینه را با یک نسخه با وضوح بالاتر جایگزین کنید که یا با وضوح صفحه نمایش کامپیوتر مطابقت دارد یا بیشتر از آن است.

اگر اندازه های جایگزینی برای کاغذ دیواری وجود ندارد، از یک برنامه ویرایش عکس برای واضح تر کردن تصویر لپ تاپ سونی و کاهش تاری آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید: سوسو زدن نمایشگر لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =