نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی وایو E15

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید این است که مادر برد لپ تاپ شما دچار مشکل شود. بطور کلی مادر برد ها وظیفه ی اصلی در لپ تاپ دارند و قطعه های مهمی در آن ها جای گرفته است. به همین دلیل اشکال و بروز نقصی در آن به راحتی می تواند نقص های مهمی را در لپ تاپ ایجاد نماید.

استارت ویندوز 8 در لپ تاپ سونی

برای تعمیر نیز لازم است بدانید که ابتدا باید دستگاه را زیر نظر یک تعمیرکار حرفه ای قرار دهید تا بتواند به طور تخصصی لپ تاپ را بررسی کرده و اشکال مادر برد را بیابد. در صورت نیاز نیز زیر نظر تعمیرکار ماهر مراحل تعمیر آغاز شود. گاهی ممکن است قطعه ی مورد نظر فرسوده و یا عمر آن به پایان رسیده باشد در این صورت قطعه نیاز به تعویض دارد. نکته ای که در تعویض وجود دارد این است که بهتر است حتما از قطعات اصلی و سالم استفاده نمایید تا دستگاه بار دیگر دچار اشکال نشود.

ارزش مادر برد لپ تاپ سونی سری وایو e15

مادر برد قطعه ای با اهمیت است و به نوعی مغز و قلب لپ تاپ را شامل می شود. اگر مادر برد لپ تاپ شما دچار اختلال شده است بهتر است در وهله ی اول تعمیر لپ تاپ را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی را رعایت نمایید. این قطعه به دلیل اهمیت بالایی که دارد به مراتب دارای قیمت و هزینه ی بیشتری می باشد. مادر برد به صورت تنها کارایی خاصی ندارد اما می تواند عملکرد دیگر اجزای لپ تاپ را سرعت بخشد.

این مطلب را از دست ندهید   ریستارت شدن پی در پی لپ تاپ

به طور کلی به برای بررسی این که آیا مشکل به وجود آمده از جانب مادر برد است یا خیر راهکرد های بسیاری وجود دارد. خرابی در لپ تاپ سونی علائم خاصی دارد و نکته ی بعد این است که هر چشمک و بوق از جانب بایوس مادر برد نشانه ی یک اختلال به خصوص است. در ادامه به بررسی این صدا ها و بوق ها خواهیم پرداخت.

شش بوق متعدد از جانب بایوس مادر برد: با شنیدن این بوق به راحتی می توانید متوجه شوید که چیپی که روی مادر برد وظیفه ی کنترل عملکرد کیبورد را بر عهده دارد، دچار اختلال شده است. پس باید اقدام به تعمیر یا تعویض این چیپ را نمایید.

مادر برد لپ تاپ سونی وایو E15

هشت بوق متعدد از جانب بایوس مادر برد: بعد از شنیدن این هشت بوق به راحتی می توان فهمید که کارت گرافیک لپ تاپ دچار اختلال شده است. کارت گرافیک نیز قطعه ی مهم در لپ تاپ می باشد که در صورت نادید گرفتن این اختلال کیفیت تصاویر و بازی ها پایین آمده و یا اجرا نمی شود. در مواردی نیز ممکن است لپ تاپ روشن نشود. پس حتما باید این قطعه را تعویض و تعمیر نمایید.

یک بوق از جانب بایوس مادر برد: بعد از شنیدن این بوق به راحتی می توانید متوجه شوید که سیستم شارژ حافظه دچار اختلال بزرگی شده است.

چهار بوق متعدد از جانب بایوس مادر برد: اگر این صدا را از جانب لپ تاپ سونی سری وایو e15 شنیدید بهتر است نگران شوید زیرا در این شرایط سیستم تایمر به طور کلی از کار افتاده و در نتیجه مادر برد دچار اختلال شده است.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل گیر کردن لپ‌تاپ سونی روی صفحه راه‌اندازی مجدد ویندوز 10 چیست

برای خرید لپ تاپ باید به قدرت مند بودن مادر برد نیز توجه داشته باشید تا در گذر زمان دچار مشکل نشوید.

برای تعمیر مادر برد نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که باید لپ تاپ را در اختیار یک تیم قوی قرار دهید تا ضمن باز کردن لپ تاپ و تعمیر مادر برد قسمت های دیگر ان مورد آسیب قرار نگرفته باشند. همچنین در صورت امکان تعمیر مادر برد لپ تاپ سونی سری وایو e15 ممکن است به لحیم کاری نیز احتیاج شود. برای لحیم کاری نیز باید از دستگاه پیشرفته استفاده شود تا کار لحیم کاری را با ظرافت تمام انجام دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =