نمایندگی تعمیر لپ تاپ سونی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت راه اندازی مکرر لپ تاپ سونی

راه اندازی مکرر لپ تاپ سونی به دلیل نوعی مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری غیرقابل بازیابی ایجاد می شود. مسائل مربوط به نرم افزار برای لپ تاپ سونی ها متفاوت از دسکتاپ سونی ها نیست. آنها معمولاً با به روز رسانی، بازیابی یا حذف برنامه متخلف قابل حل هستند. با این حال، لپ ‌تاپ سونی ‌ها با مشکلات مربوط به سخت ‌افزار متفاوت هستند، زیرا آنها به اندازه رایانه‌ های رومیزی دارای قطعات قابل تعویض نیستند.

سازگاری سخت افزار عامل مؤثر در راه اندازی مکرر لپ تاپ سونی

مشکلات سازگاری سخت ‌افزار می ‌تواند باعث راه‌ اندازی مجدد رایانه در فواصل زمانی ظاهراً تصادفی شود. در لپ ‌تاپ سونی، دستگاه ‌های رم و USB محتمل ‌ترین دلایل چنین مشکلات سازگاری هستند. دو حافظه رم مختلف نصب شده در یک رایانه ممکن است مشکلاتی در استفاده از حافظه ایجاد کنند که باعث راه‌ اندازی مجدد می ‌شود. سونی توصیه می‌ کند در صورت راه ‌اندازی مجدد غیر منتظره، رم اضافی را که در رایانه نصب کرده ‌اید حذف کنید. حذف هر دستگاه USB متصل نیز ممکن است مشکل را حل کند.

مشکلات گرد و غبار و حرارت بالا علت راه اندازی مکرر لپ تاپ سونی

لپ ‌تاپ سونی‌ ها به اندازه رایانه ‌های رومیزی هوا جذب نمی ‌کنند، اما کافی است گرد و غبار و زباله ‌ها را وارد کنید تا مشکل ایجاد شود. گرد و غبار و زباله‌ ها می‌ توانند جریان هوا را محدود کنند و در صورت داغ شدن بیش از حد سیستم، باعث خاموش شدن خودکار رایانه شوند. در صورت داغ شدن بیش از حد لپ تاپ سونی باید خاموش شود، اما در صورت داغ شدن بیش از حد، می توان دستگاه را برای راه اندازی مجدد تنظیم کرد.

این مطلب را از دست ندهید   خاموشی ناگهانی لپ تاپ سونی

خرابی فن سیستم و جریان هوا محدود می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سیستم شود. برای بهبود جریان هوا، گرد و غبار را از دریچه های لپ تاپ سونی با هوای فشرده خارج کنید. علاوه بر محدود کردن جریان هوا، گرد و غبار و زباله می توانند در اتصالات قطعات تداخل ایجاد کنند. برای حذف گرد و غبار مزاحم، پورت تهویه و درگاه های اتصال دستگاه را منفجر کنید. کاربران پیشرفته می توانند سعی کنند رم و هارد دیسک را حذف کنند تا به کانکتورهای مربوطه برسند و آنها را با هوای فشرده تمیز کنند.

خطای بحرانی سیستم

یک برنامه با کد بد یا خطا در خود سیستم عامل می تواند سیستم را خراب کند. رایانه ممکن است طوری پیکربندی شود که به جای نمایش یک پیام خطا، فقط راه اندازی مجدد شود. سعی کنید برنامه های اخیراً نصب شده را حذف نصب کنید و به روز رسانی های اخیر برنامه را بازگردانید تا راه اندازی مجدد مربوط به برنامه متوقف شود. توصیه می‌کند که به‌ روزرسانی‌ های اخیر ویندوز را بازگردانید و اگر با راه‌ اندازی مجدد غیر منتظره مواجه شدید، آن‌ها را دوباره نصب نکنید. به ‌علاوه، اجرای یک به ‌روزرسانی یا بازیابی سیستم ممکن است رایانه را به نقطه‌ ای برگرداند که ویندوز و سایر برنامه ‌ها باعث خطای راه‌ اندازی مجدد نشوند.

راه اندازی مجدد برنامه

برخی از برنامه های کامپیوتری پس از اجرای به روز رسانی خودکار، لپ تاپ را به راه اندازی مجدد مجبور می کنند. غیرفعال کردن ویژگی های به روز رسانی خودکار باید راه اندازی مکرر لپ تاپ سونی را متوقف کند. در حالی که به ‌روزرسانی ‌های سیستم یک استفاده قانونی از ویژگی راه‌ اندازی مجدد است، برنامه ‌هایی مانند ویروس ‌ها و سایر بد افزار ها ممکن است راه ‌اندازی مجدد زمان‌ بندی‌ شده را برای ایجاد ناراحتی در کاربر ایجاد کنند. اجرای اسکن کامل سیستم با برنامه های ضد ویروس به روز شده می تواند چنین بد افزاری را از رایانه حذف کند.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد چیپست در لپ تاپ

مقالات مرتبط:

خرابی سیستم عامل لپ تاپ سونی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =